Tak,
jak my nie wyobrażamy sobie życia bez Internetu, tak i przedsiębiorstwa
nie powinny wyobrażać sobie prowadzenia biznesu bez zaistnienia w
sieci, czyli bez strony www,
bądź też firmowego bloga. Aktywność w Internecie, mimo iż może wydawać
się stratą czasu (o ile firma nie prowadzi sklepu internetowego, trudno
poświęcone na ten rodzaj aktywności finanse i czas porównać ze
zwiększeniem sprzedaży), to prędzej czy później staje się koniecznością.
Na
rynku istnieją bowiem setki firm z branży hotelarskiej , meblarskiej czy oferującej usługi transportowe Wrocław będących potencjalnymi konkurentami z
racji na oferowane produkty czy usługi. Naszym zadaniem staje się zatem
zrobić wszystko, by się od tej anonimowej masy odróżnić i zaistnieć w
świadomości potencjalnych klientów. Jest to możliwe dzięki inwestycji w projektowanie stron www i potraktowaniu strony www jako swego rodzaju wizytówki Naszej firmy w sieci.
Należy
przy tym pamiętać, że Internet, jak wszystko co nas otacza, rządzi się
swoimi prawami, zatem strona firmowa musi spełniać szereg warunków, by
stać się w pełni użyteczną i faktycznie nakłaniająca klienta do
zapoznania się z naszą ofertą, produktami czy usługami, a także do
wymiany informacji pomiędzy przedsiębiorcami a klientem. To bowiem
orientacja na klienta, jako jedna z perspektyw Strategicznej Karty
Wyników wykorzystywanej w zarządzaniu, zagwarantuje przedsiębiorstwu
odpowiednio chłonny rynek zbytu.
Dlatego też projektowanie stron www należy zlecać zawsze profesjonalistom, w których rękach strony www
staną się czymś więcej niż tylko internetowymi wizytówkami, zamieniając
się w narzędzie do badania satysfakcji klienta, jego zainteresowań i
preferencji. Inwestycja w strony www ma
się zatem szansę zwrócić i to wielokrotnie. Pod warunkiem oczywiście,
że nie zrazimy klientów źle zaprojektowaną stroną internetową.
Komentarze
Prześlij komentarz